Domy

W urządzaniu wnętrz bardzo ważny jest dobry pomysł. Jeśli go mamy, zrobienie ogólnej idei wystroju i jej realizacja mogą być znacznie prostsze. Ten blog ma służyć temu, by podawać czytelnikom niebanalne inspiracje. Natchnieniem do stworzenia ciekawego wystroju wnętrza jest wszystko, począwszy od barwy, czy faktury, poprzez umeblowanie, aż po dobrze dobrane akcesoria. Niekiedy jakiś szczegół wystarczy, by w oparciu o niego stworzyć pełną koncepcję wystroju, a wnętrza były bardziej oryginalne.

Na tym blogu staram się prezentować również takie drobiazgi. Elementy, które inspirowały mnie przy aranżacji własnego mieszkania, ale także i takie, które w ogóle nie są w moim stylu, a jednak mi się podobają. Mam nadzieję, że w fotografiach i tekstach przedstawianych na blogu będzie coś, co przemówi również do Was. Staram się zachowywać urozmaicenie. Nie skieruję swojego bloga na jeden konkretny trend, nie kreuję się być ekspertem, ani nikomu będę niczego narzucać. Nieustannie rozwijam swoje zainteresowania, poznaję nowe trendy i pomysły.

W miarę możliwości próbuję być na bieżąco z nowościami ze świata aranżacji wnętrz. Będę za to dzielić się inspiracjami znalezionymi gdzieś w internecie czy w czasopismach wnętrzarskich, po to, by trafiły do jak najszerszego grona odbiorców. Jeżeli jakiś mój pomysł da wam impuls, będzie mi bardzo miło.

, , , , ,

  1. Dodaj komentarz

Dodaj komentarz